De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung MB-MY512S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

S. Hoekstra 20-02-2024

Absolute aanrader voor ieder type gebruiker!

Geschreven voor: Samsung MB-MY512S

Als professionele dronevlieger kreeg ik de mogelijkheid om deze card uit te testen. Positieve verrassing was de snelheid in burst-modus. Met de 512 GB aan opslagruimte heb je in principe altijd genoeg capaciteit tijdens een dronevlucht voor foto en/of video. De meegeleverde adapter werkt goed en is bruikbaar op de meeste apparaten.
De prijs en kwaliteitverhouding is prima op orde in dit geval en maakt het voor de hobbyist of de professional een absolute aanrader!

Pluspunten

• schrijfsnelheid
  • capaciteit

Arnold 06-02-2024

Zeer snelle en ruime fotografie-opslag

Geschreven voor: Samsung MB-MY512S

Als professioneel fotograaf heb ik al vele kaarten mogen gebruiken maar deze sprint er uit als zeer snelle kaart. De foto's die in hoge resolutie worden genomen op mijn camera (zowel in RAW als in JPG) worden moeiteloos weggeschreven op deze kaart. Daarnaast heb je aan capaciteit genoeg met 512 GB. Wat een verademing om hiermee te kunnen werken.

Pluspunten

• Meer dan voldoende opslag
  • Zeer snelle lees en schrijfsnelheid

Minpunten

l**********@g******** 01-02-2024

Betrouwbare & snelle geheugenkaart.

Geschreven voor: Samsung MB-MY512S

Ik mocht voor Review.nl de geheugenkaart Samsung PRO Ultimate memory cards in SDXC- en microSDXC-formaat uitvoerig testen.
Dit product heeft een snelle schrijf-/leessnelheid, betrouwbaar en is erg robuust.

Tijdens mijn testperiode heb ik geen enkele hapering of stagnatie ondervonden bij het uitvoerig gebruik maken van dit kaartje en heeft het voor mij naar alle tevredenheid gefunctioneerd en ook op momenten dat ik dacht dit kan deze kaart niet aan heb ik geen enkele tekortkoming waargenomen.
Het is een hoogwaardig, robuust en betrouwbaar product die je met alle tevredenheid kan aanschaffen en het zal aan al je wensen voldoen.

Alles bij elkaar genomen kom ik tot de conclusie dat de Samsung Pro Ultimate 512Gb presteert zoals beloofd door Samsung. Het robuuste product, prijs/kwaliteit en lange garantieduur zijn grote pluspunten.

Pluspunten

• UHS-I
  • Lange garantie
  • Betrouwbaarbaar
  • Snelle schrijf-/leessnelheid

QR17 01-02-2024

Krachtige Opslag met Samsung PRO Ultimate 512GB microSD

Geschreven voor: Samsung MB-MY512S

Na het testen van de Samsung PRO Ultimate microSD kaart 512GB ben ik volledig onder de indruk van de prestaties.

Gebruiksgemak (4/5):
De kaart is eenvoudig in gebruik, past moeiteloos in diverse apparaten en heeft een strak ontwerp, inclusief handige adapter.

Verbetering in Burst Kwaliteit (5/5):
Met een indrukwekkende schrijfsnelheid overtreft deze kaart mijn verwachtingen, vooral bij het vastleggen van opeenvolgende beelden in de burst-modus.

Compatibiliteit (5/5):
De Samsung PRO Ultimate is veelzijdig compatibel met apparaten die UHS-I geheugenkaarten ondersteunen, waaronder mijn fotocamera, smartphone en tablet.

Conclusie:
Met een enorme opslagcapaciteit, snelle prestaties en brede compatibiliteit, is de Samsung PRO Ultimate 512GB microSD kaart een uitstekende keuze voor wie krachtige en betrouwbare opslag nodig heeft. Een aanrader voor professionals en enthousiaste gebruikers.

Pluspunten

• Prijs/Kwaliteit
  • Snelheid

Minpunten